ՀԵՌՈՒՍՏԱՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՌԱԴԻՈՅԻ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎ

Հեռուստատեսային ճգնաժամն ու գովազդի շուկան․ ՀՌՀ ամփոփել է 2023-ը

Դիտելիության նվազում, գովազդային մուտքերի անկում, օրենսդրական փոփոխության անհրաժեշտություն․ սրանք հանրային մուլտիպլեքսում առկա խնդիրների մի մասն են միայն։ Հեռուստատեսության և ռադիոյի հանձնաժողովը (ՀՌՀ) անցած տարին ամփոփող իր հաղորդման մեջ անդրադարձել է նաև հանրային մուլտիպլեքսում հասունացող ճգնաժամին։

ՀՌՆ նշում է, որ պետության կողմից հանրային մուլտիպլեքսում հեռարձակվող հեռուստաընկերություններին ներկայացված պահանջները, պարտավորությունները, սահմանափակումները բարդացնում են հանրօգուտ բովանդակության արտադրությունն ու հեռարձակումը։

Մանրամասն www.media.am կայքում։